Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Нечипоренко К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Нечипоренко К. В. 
Проблеми розвитку транспортної логістики сільськогосподарських товаровиробників [Електронний ресурс] / К. В. Нечипоренко // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2013. - Вип. 10(4). - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2013_10(4)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.767 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Нечипоренко К. С. 
Дослідження самооцінки депривованих підлітків із психофізичними вадами в умовах інтернатного закладу [Електронний ресурс] / К. С. Нечипоренко // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 199-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_1_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.152 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Нечипоренко К. 
Зміст освіти в початкових школах Радянської України в 1958–1991 рр. [Електронний ресурс] / К. Нечипоренко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(1). - С. 240-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(1)__37
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.642 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Нечипоренко К. В. 
Особливості організації та управління транспортною логістикою аграрних підприємств [Електронний ресурс] / К. В. Нечипоренко // Економічний форум. - 2014. - № 3. - С. 176-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2014_3_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.708 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Нечипоренко К. С. 
Дослідження суб’єктивних причин неадекватності самооцінки депривованих підлітків з психофізичними вадами [Електронний ресурс] / К. С. Нечипоренко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 121(2). - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2014_121(2)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 470.481 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Нечипоренко К. С. 
Дослідження взаємозв’язку між самооцінкою депривованих підлітків з психофізіологічними вадами і ставленням до них найближчого соціального оточення [Електронний ресурс] / К. С. Нечипоренко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 45. - С. 192-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2014_45_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.444 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Нечипоренко К. 
Сучасні методи навчання як засіб реалізації компетентнісного підходу в початковій освіті [Електронний ресурс] / К. Нечипоренко // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 66-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_15
Проаналізовано сутність методів навчання та їх потенційні можливості в реалізації компетентнісного підходу в початковій школі. Наведено типи класифікацій методів навчання. Визначено індивідуально-творчі вміння як основні серед надпредметних (ключових) компетентностей. Досліджено проблемно-пошукові методи навчання та методи, що спрямовані на розвиток самостійного творчого мислення. Підкреслено, що застосування вчителем зазначених методів сприяє активізації пізнавальної активності учнів на уроках, розвиткові творчого та дивергентного мислення, вихованню прагнення мислення. Аргументовано, що здатність генерувати і доводити істинність власних ідей та пропозицій допомагає у реалізації компетентнісного підходу в сучасній освіті. Проанализированы сущность методов обучения и их потенциальные возможности в реализации компетентностного подхода в школе. Приведено типы классификаций методов обучения. Определены индивидуально-творческие умения как основные среди надпредметных (ключевых) компетенций. Исследованы проблемно-поисковые методы обучения и методы, направленные на развитие самостоятельного творческого мышления. Подчеркнуто, что применение учителем указанных методов способствует активизации познавательной активности учащихся на уроках, развитию творческого и дивергентного мышления, воспитанию стремление мышления. Аргументировано, что способность генерировать и доказывать истинность собственных идей и предложений помогает в реализации компетентностного подхода в современном образовании.Analyzed the essence of teaching methods and their potential in the implementation of competence-based approach to school. Powered classifications types of teaching methods. Defined individual creative skills as basic nadpredmetnyh of (key) competencies. Investigated the problem-search training methods and techniques to develop independent creative thinking. Emphasized that the use of these methods as a teacher helps enhance the cognitive activity of students in the classroom, the development of creative and divergent thinking, education aspiration thinking. Argued that the ability to generate and prove the truth of own ideas and suggestions assists in implementing competence-based approach in modern education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 146.934 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Нечипоренко К. С. 
Вплив самооцінки депривованих батьками підлітків з психофізичними вадами на вибір сфери діяльності [Електронний ресурс] / К. С. Нечипоренко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 25. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_25_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.058 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Нечипоренко К. С. 
Визначення стану сформованості самооцінки соціально депривованих підлітків з психофізичними вадами [Електронний ресурс] / К. С. Нечипоренко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 28. - С. 317-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_28_69
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.587 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Нечипоренко К. С. 
Особливості самооцінки підлітків , що виховуються в умовах батьківської депривації [Електронний ресурс] / К. С. Нечипоренко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 23. - С. 168-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_23_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.87 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Нечипоренко К. П. 
Педагогічні умови розвитку інтелектуально-творчих умінь молодших школярів [Електронний ресурс] / К. П. Нечипоренко // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2014. - Вип. 3. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2014_3_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.332 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Нечипоренко К. П. 
Розвиток інтелектуально-творчих умінь учнів у початкових школах України у період з 1958 по 1991 рік [Електронний ресурс] / К. П. Нечипоренко // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2013. - Вип. 19. - С. 240-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2013_19_36
Вперше здійснено історико-педагогічний та змістово-методичний аналіз проблеми розвитку інтелектуально-творчих умінь учнів початкових шкіл (ПШ) України другої половини XX - початку XXI ст. На основі соціально-економічних, суспільно-політичних та педагогічних критеріїв визначено періоди розвитку виокремлених умінь учнів ПШ України в означених хронологічних межах: перший період (1958 - 1991) - трансформація радянської системи освіти; другий період (1991 - 2012) - становлення та розвиток системи освіти незалежної України, в яких виділено основні етапи, а саме: 1958 - 1964 - формування інтелектуальних умінь учнів з метою застосування їх у суспільно корисній праці для зміцнення зв'язку школи з життям; 1964 - 1984 - розвиток інтелектуальних і творчих умінь учнів за умов оновлення шкільної освіти відповідно до потреб науково-технічного прогресу; 1984 - 1991 - удосконалення змісту, форм і методів розвитку інтелектуально-творчих умінь у процесі реформування ЗОШ; 1991 - 2001 - розвиток інтелектуально-творчих умінь учнів під час становлення національної системи освіти на основі проблемного, розвивального та особистісно орієнтованого навчання; 2001 - 2012 - розвиток інтелектуально-творчих умінь молодших школярів за умов модернізації та стандартизації початкової освіти, застосування інноваційних технологій, проведення педагогічних експериментів; відповідно до визначених періодів охарактеризовано змістово-методичне забезпечення, систематизовано зарубіжний та вітчизняний досвід з розвитку інтелектуально-творчих умінь учнів молодшого шкільного віку. Уточнено поняття "інтелектуально-творчі уміння учнів початкової школи", яке визначається як здатність особистості застосовувати знання у практичній діяльності, створюючи новий, оригінальний продукт, що є результатом мисленнєво-творчої діяльності. Подальшого розвитку набули історіографічні розвідки, що розширили уявлення про передумови, перебіг, форми, методи, засоби та технології розвитку інтелектуально-творчих умінь учнів ПШ; педагогічні умови творчого застосування історико-педагогічного досвіду в сучасній ПШ України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.318 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Нечипоренко К. П. 
Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко // Освітологічний дискурс. - 2016. - № 2. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2016_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.849 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Мартиненко С. М. 
Варіативність змісту освіти як чинник розвитку інтелектуально-творчих умінь учнів початкової школи [Електронний ресурс] / С. М. Мартиненко, К. П. Нечипоренко // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 442-445. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_7_107
Попередній перегляд:   Завантажити - 157.096 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Нечипоренко К. П. 
Формування інтелектуально-творчих умінь учнів у початкових школах радянської України (друга половина ХХ століття) [Електронний ресурс] / К. П. Нечипоренко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 174-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2016_2_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.119 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Нечипоренко К. П. 
Інтелектуально-творчі вміння у структурі особистості майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / К. П. Нечипоренко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 349-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_59
Проаналізовано особистісні складники професійної компетентності. З’ясовано, що кваліфікаційно-особистісна готовність педагога складається з трьох структур: професійної готовності, психолого-педагогічних якостей та соціально-перцептивних навичок конкурентної боротьби. Наголошено, що конкурентоздатного фахівця характеризує сформованість єдиного комплексу професійних знань, умінь, навичок та психолого-педагогічних якостей. Визначено інтелектуально-творчі уміння як педагогічні уміння, які є одними з основних складників професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Зроблено висновок, що професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи має бути спрямовано на розвиток його інтелектуально-творчих умінь та забезпечення готовності до формування інтелектуально-творчих умінь учнів. Проанализированы личностные составляющие профессиональной компетентности. Выяснено, что квалификационно-личностная готовность педагога состоит из трех структур: профессиональной готовности, психолого-педагогических качеств и социально-перцептивных навыков конкурентной борьбы. Отмечено, что конкурентоспособного специалиста характеризует сформированность единого комплекса профессиональных знаний, умений, навыков и психолого-педагогических качеств. Определены интеллектуально-творческие способности как педагогические умения, которые являются одними из основных составляющих профессиональной компетентности будущего учителя начальной школы. Сделан вывод, что профессиональная подготовка будущего учителя начальной школы должна быть направлена на развитие его интеллектуально-творческих умений и обеспечения готовности к формированию интеллектуально-творческих умений учащихся. Personal components of professional competence are analyzed. It is revealed, that teacher’s qualification-personal preparedness comprises three structures: professional preparedness, psychological-pedagogical qualities and social-perceptive skills of competitive struggle. It is stressed, that a competitive professional is characterized by formation of integral complex of professional knowledge, abilities, skills and psychological-pedagogical qualities. Intellectual-creative abilities are defined as pedagogical skills, being among main components of future primary teacher’s professional competence.
Попередній перегляд:   Завантажити - 436.768 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Кипиченко Н. С. 
Теоретико-методичний аналіз організації педагогічної практики: вітчизняний та зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / Н. С. Кипиченко, К. П. Нечипоренко // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2017. - Вип. 21(1). - С. 275-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2017_21(1)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.721 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Нечипоренко К. С. 
Специфіка корекції самооцінки соціально-депривованих підлітків з обмеженням життєдіяльності в умовах інтернату [Електронний ресурс] / К. С. Нечипоренко // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 5(2). - С. 208-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_5(2)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.701 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Нечипоренко К. 
Підготовка студентів спеціальності "Початкова освіта" до проектуваннЯ мультимедійних освітніх ресурсів засобом хмароорієнтованих серверів [Електронний ресурс] / К. Нечипоренко, Д. Настас // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогіка. - 2018. - Вип. 2. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutshp_2018_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 388.473 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Курбацька Л. М. 
Удосконалення логістичних систем для забезпечення принципів стійкого розвитку підприємства [Електронний ресурс] / Л. М. Курбацька, І. Г. Кадирус, О. А. Савенко, К. В. Нечипоренко // Агросвіт. - 2021. - № 7-8. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2021_7-8_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 593.017 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського